Ervaring Tamar

Mijn eerste contact met de Zorgfabriek was in 2019, een vrijblijvend loopbaangesprek, als voorbereiding op wat ik zou gaan doen na mijn afstuderen. Daar had ik zelf eigenlijk helemaal geen goed idee over, dus met die vraag (en nog maar heel weinig idee van wat ik nou eigenlijk wilde gaan doen) ging ik het gesprek in. 
Dat was een fijn en open gesprek met Nikki, begonnen bij het begin: wat kan je goed? wat vind je leuk? waar haal je voldoening uit? wat vind je belangrijk? wat heb je nodig? En dan samen kijken naar 'wat past daarbij' en 'hoe kunnen we je daarbij helpen'. Omdat iedereen bij de Zorgfabriek zelf uit de zorg komt, begrijp je elkaar beter in waar je naartoe wil, denk ik. 
Daarnaast is de drempel om contact te zoeken met de Zorgfabriek ook heel laag. Dat persoonlijke contact en de coaching maken het verschil.
Wat ik het prettigste vind aan het contact is dat je vaak dezelfde personen spreekt, dat het altijd "Hé, hoe gaat het met je, hoe kan ik je helpen, fijn dat je belt" is. Daardoor voel ik me gewaardeerd, welkom, niet suf om een kleine vraag te stellen, vraag ik makkelijker om hulp of coaching als dat nodig is en vaak wordt het al aangeboden. Die extra back-up, steun in de rug heeft mij zekerder gemaakt in het zetten van mijn stappen in het werkveld. 
En het allerbelangrijkste, nu in 2022, na een aantal tijdelijke opdrachten, heeft het me gebracht bij een ontzettend toffe baan bij een organisatie waar ik me helemaal op mijn plek voel! Bedankt Nikki, Lucinda, Marijke en de rest!

MAIL ONS BEL ONS